Παρασκευή, Ιανουαρίου 26, 2007

και όλο χάνω το δρόμο μου

να τόση δα απόσταση να μας χωρίζει και όμως εμένα να μου φαίνεται το μακρύτερο ταξίδι του κόσμου
με τι θάρρος να ‘ρθω να στηθώ μπροστά σου, τι λόγια να βρω να σου πω να νικάνε τη σιωπή
ίσως να έρθώ μια μέρα στα κρυφά , κρυμμένος πίσω από εκείνα τα μεγάλα δέντρα του πάρκου να σε δω να βγαίνεις έστω για λίγο, ίσως…
είμαι αναβλητικός βλέπεις, κάθε μέρα με νικάει η νύχτα και αυτός ο πούστης ο χρόνος κυλάει χωρίς να το καταλαβαίνω σαν λάβα έρχεται κατά πάνω μου, με βαλσαμώνει
και όλο χάνω το δρόμο μου προς εσένα
και όλο χάνω το δρόμο μου προς εμένα
και προς τα πού να πάω τώρα πια δεν ξέρω

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

..διακρίνω μια γλυκήτητα στα τελευταία σου έργα;
τι έγινε μωρό μου, μαλάκωσες και έχεις πάψει να μας μισείς όλες;

tetrapsifios είπε...

τους ρίχνω ζάχαρι! ναι τωρα μισω τις μισές

Ανώνυμος είπε...

ζάχαρη; για μένα;
μα δεν ήταν ανάγκη!..

Ανώνυμος είπε...

Πανεμορφο γεματο νοημα το διαβασα και το ξαναδιαβασα δεν βρισκω λογια για το ποσο με εκφραζει