Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007

«δεν θέλω να γαμήσω να ηρεμήσω θέλω»

Τα πίναμε με τον Μπάμπη τις προάλλες και του ‘λεγα
Πόσο γουστάρω την φράση «δεν θέλω να γαμήσω να ηρεμήσω θέλω»
Βάζει τα γέλια και μου λέει στα λόγια καλοί είστε όλοι στην πράξη τι κάνετε;
- γιατί το λες αυτό ρε Μπάμπη?

Αυτά έλεγα και εγώ περίπου την εποχή που είχα μπλέξει με τα τρία μικρά, θυμάσαι τότε που με ψάχνατε και έτρεχα πότε στην μία, πότε στην άλλη, γκρίνιες φασαρίες, τις παράτησα και εγώ να ηρεμήσω . τον πρώτο μήνα σπάσανε τα τηλέφωνα, ηρεμία εγώ υστερία αυτές, το δεύτερο μήνα ηρεμία εγώ ηρεμία αυτές τον τρίτιο μήνα ηρεμία αυτές καύλες εγώ.
Παίρνω τηλέφωνα από εδώ Παίρνω τηλέφωνα από εκεί καμία διαθέσιμη, βγαίνω έξω προσπαθώ αλλά τίποτα
ξαφνικά εκεί που μιλούσε σταματάει, πίνει κρασί και χαζεύει τα γκομενάκια απέναντι
- Και τι έγινε τελικά ρε φίλε ; δε μου είπες..
Τι ήθελές να γίνει, δυο χρόνια τώρα με έχει γαμήσει η ηρεμία

1 σχόλιο:

kerasia είπε...

Πολύ ωραία ταινία τα "φτηνά τσιγάρα"