Τετάρτη, Ιανουαρίου 07, 2009

μέσα από το μάτι ενός φακού

θέλω να σου πω, να σου πω, να σου πω

Όσα λόγια και να πω δε φτάνουν να σε γυρίσουν πίσω ότι και να αισθάνομαι θα το μοιράζομαι με την νύχτα , σ' ένα κρεβάτι που γυρνάω περιμένοντας τον ύπνο
πρέπει να εφεύρω καινούρια τεχνάσματα να σε προσπερνάω φταίνε πολλά κι ύστερα κάτι εικόνες έρχονται στο μυαλό μου σαν αστραπές, σα να σε βλέπω μέσα από το μάτι ενός φακού καθώς σε φωτίζει για μια μόνο στιγμή το φλας την παροντική αυτή στιγμή όσο μακριά και να είσαι
θέλω να έρθω να σου δώσω ένα φιλί και εσύ να ανοίξεις τα βλέφαρά σου να με δεις με αυτούς τους ήλιους να πλημμυρίσει η καρδιά μου φως
αλήθεια υπάρχεις; ή είσαι ένα όνειρο

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Oi nyktes feugoun xanontai, i monaksia mou kanei parea,. To myalo mou taksideuei makrya kai to vlemma sou elpizei na vrei.
Olo to mauro pou yparxei mprosta mou 8a xa8ei me mia kai mono matia sou! . . . . (MOY)

Ανώνυμος είπε...

Η καρδιά μου πονεί και η ψυχή μου κλαίει τα μάτια βουρκώνουν και τα δάκρυα αδυνατούν να κυλήσουν, να τρέξουν στο πρόσωπο μου γιατί λείπεις να τα σταματήσεις, θέλουν το άγγιγμα σου και τα δυό σου λόγια τα γλυκά. Να με παρηγορήσουν και νόημα να μου δώσουν στην τόση μου μοναξιά που δεν λέει να φύγει και όλο παρέα μου κάνει.
Ο χρόνος τρέχει γρήγορα και δεν λέει να κάνει μία παύση, μια στιγμή μοναδική αιώνα να μου την κάνει να φανεί, στην αγκαλιά σου να χαθώ, τίποτα άλλο δεν ζητώ. (ΜΟΥ)...