Τρίτη, Δεκεμβρίου 23, 2008

κάπου αλλού έχει άνοιξη

Σε λίγο τελειώνει ο δρόμος
κόψε ταχύτητα οδηγέ
θέλω να δω τη θέα
λένε πως είναι όμορφα εδώ
και εγώ δεν το πρόσεξα ποτέ μου
ο χρόνος κυλάει η ζωή περνάει
εγώ όχι
εγώ είμαι εδώ εγώ είμαι εδώ
με χίλια πάνε με χίλια δεν τους φτάνω, χρονοτριβώ
βραδύτητα, κόψε οδηγέ, κόψε
δεν υπάρχει κατάλληλη στιγμή
όλα εδώ γυρνάνε
σαν χελιδόνια μαζεύτηκαν για να φύγουν
κάπου αλλού πάει η άνοιξη
κάποιοι θα αργήσουν να έρθουν
κάποιοι δεν θα ξανάρθουν
πιαστήκανε από αλλού
πετάνε τώρα πετάνε κάπου αλλού έχει άνοιξη
τα χελιδόνια μας χαιρετούν
οι άνθρωποι μας ξεχνάνε κάπου αλλού έχει άνοιξη κάπου αλλού

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μου έλειψες

Ανώνυμος είπε...

Το σώμα που ζητάς
Το πήρε ο βοριάς
Και έγινε αγέρας
Της σκοτεινής ημέρας
Και στάχτη μιας φωτιάς...

tetrapsifios είπε...

έλειψα!!!κάτι είναι κ αυτό..νομιζα τοσο καιρό οτι δεν έκανα τίποτα:)

άκουγα μονο χατζηγιάννη...;)

Ανώνυμος είπε...

Me tin anatoli tou iliou genniountai nees elpides...
(MOY)